خرید تلویزیون های اسنوا در شهر چابکسر

مهیار
18 بهمن 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید تلویزیون های اسنوا در شهر چابکسر

فهرست مطالب

خرید تلویزیون های اسنوا در شهر چابکسر

شرکت اسنوا (SNOWA) از سال 1385 در حوضه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد، محصولات اسنوا دارای دسته بندی های متفاوتی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز و لوازم توکار هود و هاب می باشد. اما تلویزیون های این شرکت به دلیل استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار است.

بررسی تلویزیون های اسنوا از نظر کیفیت تصویر

 

تلویزیون های اسنوا از مدل های متفاوتی برخوردار است که از نظر کیفیت تصویر به سه دسته HD، Full HD، Ultra HD-4k تقسیم می شوند. کیفیت HD با رزولوشن 1080×720 از بقیه کیفیت ها وضوح تصویر کمتری دارد و معمولا در مدل های 32 اینچ به کار می رود. اکثر تلویزیون های اسنوا دارای پنل تصویری IPS می باشند. این پنل با دارا بودن زاویه دید 178 درجه، مانع افت کیفیت تصویر در زوایای مختلف می شود و از دیگر ویژگی های این پنل می توان به مقاوم بودن در برابر ضربه اشاره کرد. وجود پنل IPS با کیفیت A+ به همراه رزولوشن با پیکسل های بسیار زیاد، وضوح بسیار بالای تصاویر، کنتراست خوب و روشنایی رنگ ها را به همراه دارد که تجربه تماشا کردن را برای شما عزیزان لذت بخش می کند.

تلویزیون های هوشمند اسنوا

 

تلویزیون های اسنوا در اندازه های 32،40،43،50،55،65،75 تولید می شوند که از اندازه 43 به بالا، دارای مدل های هوشمند نیز می باشند. مدل های هوشمند اسنوا از قابلیت پشتیبانی سیستم عامل اندروید، اتصال به اینترنت، وب گردی، نصب برنامه، اتصالات هوشمند به تلفن همراه و در مدل های جدید دارای برنامه هوما که جهت سرچ صوتی به کار می رود بهره مند می باشند.
به لطف هوشمند بودن این تلویزیون ها می توان از قابلیت Screen mirroring استفاده کرد با کمک این فناوری شما می توانید موبایل خود را از طریق شبکه به تلویزیون متصل کرده و تصاویر داخل گوشی خود را بر روی صفحه تلویزیون تماشا کنید.
تلویزیون های 4K اسنوا از قابلیت HDR 10 نیز برخوردار می باشند. این فناوری با نام دامنه ی گسترده دینامیکی شناخته شده است. این دامنه ی وسیع رنگ های  فراوانی را در خود جای داده است و به همین دلیل رنگ های موجود در تصاویر را واقعی تر نمایش می دهد.

فناوری صدا در تلویزیون های اسنوا

فناوری اسکرین میرورینگ

تلویزیون های Full HD و  Ultra HD اسنوا هر دو از فناوری صوتی دالبی برخوردارند. در تلویزیون Full HD از دالبی دیجیتال با توان خروجی 20 وات و در تلویزیون های Ultra HD-4k از دالبی دیجیتال پلاس با توان خروجی 30 استفاده شده است. تمام این تلویزیون ها دارای تکنولوژی فراگیر سوراند می باشند که باعث پخش شدن صدا در محیط به صورت یکنواخت می شود.

ورودی و خروجی

تلویزیون های اسنوا دارای ورودی HDMI، USB، Composite، Component، ورودی آنتن، خروجی صدای کواکسیال و HDMI Arc می باشد همچنین تلویزیون های هوشمند دارای پورت Lan و WiFi می باشند.

تعداد ورودی و خروجی ها در مدل های مختلف:

ورودی

 HDMI

 USB

 Composite

 Component

آنتن

کابل کواکسیال

HDMI ARC

HD

2

1

1

Full HD

3

2

1

Ultra HD-4K

3

2

1

 

درباره ما

لوازم خانگی برادران حبیب زاده از سال 1357 آغاز به کار کرد و اکنون با 4 شعبه حضوری در نقاط مختلف رشت فعالیت خود را ادامه می دهد. فروشگاه با داشتن نمایندگی های مختلف شرکت هایی مانند الجی، سامسونگ، کن وود و قدیمی ترین نمایندگی محصولات اسنوا در استان گیلان در طول سالیان در پخش عمده و مصرف کننده لوازم خانگی در استانهای گیلان و مازندران حضور داشته است. پس از گذشت تقریبا 45 سال حضور در بین مردم، فروشگاه اینترنتی حبیب زاده با نام 365 کالا سعی کرده است تا گام های موثرتری جهت خدمات رسانی مناسب به مصرف کنندگان عزیز داشته باشد.

آدرس و ساعت کاری فروشگاه

روش خرید در شهر رشت

 رشت – بلور قلی پور- جنب بیمارستان پارس- فروشگاه برادران حبیب زاده

 

ساعت کاری فروشگاه به شکل زیر می باشد:

 

شنبه

8.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر

 4 عصر تا 8:30 شب

یکشنبه

8.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر

 4 عصر تا 8:30 شب

دو شنبه

8.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر

 4 عصر تا 8:30 شب

سه شنبه

8.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر

 4 عصر تا 8:30 شب

چهار شنبه

8.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر

 4 عصر تا 8:30 شب

پنج شنبه

8 صبح تا 2 بعد از ظهر

عصر تعطیل می باشد

 

روش های خرید

شما عزیزان می توانید از طریق سایت ما یعنی 365kala.com محصول خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. همچنین برای سوالات بیشتر در مورد نحوه ارسال، اطلاع از موجودی لحظه ای و … می تونید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.

شماره تلفن 

013-32114680

013-32126068

09925690508

محصولات