قیمت؛مزایا و معایب ماشین لباسشویی

سئو کار
21 تیر 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید و قیمت ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از اساسی‌ترین و رایج‌ترین نیازهای هر خانه‌ای است. این دستگاه می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان شما کمک کند و چندین مزیت دیگر هم دارد. از آنجایی که در بازار دو نوع ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک داریم، خرید لباسشویی مناسب، کار سختی می‌شود.

از آنجایی که با خرید لباسشویی خوب، تقریبا تا مدت طولانی این خرید این دستگاه بی‌نیاز می‌شوید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که مدل‌های اتوماتیک را انتخاب کنید. این لباسشویی‌ها ویژگی‌هایی بهتر و چندین مزیت دیگر به شما ارائه می‌‌دهند. اگر هنوز برای خرید این دستگاه‌ها شک دارید؛ ما برای شما مزایا و معایب ماشین لباسشویی اتوماتیک را آماده کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مزایای لباسشویی اتوماتیک

خرید ماشین لباسشویی در بالا یا در جلو می‌تواند چندین مزیت برای شما به همراه داشته باشد. مواردی که در ادامه می‌آیند تمام مزایایی هستند که این لباسشویی‌ها را از مدل‌های نیمه اتوماتیک بهتر می‌کنند:

 

راحتی استفاده:

راحتی همیشه عاملی مهم برای همه ما محسوب می‌شود. دلیل اصلی استفاده از ماشین لباسشویی راحتی است و با مدل‌های اتوماتیک می‌توانید انتظار راحتی بالایی را داشته باشید. لباسشویی اتوماتیک را به منبع آب وصل می‌کنید و سپس لباس‌ها را درون آن می‌ریزید تا دستگاه به طور خودکار همه‌چیز را مدیریت کند. از پر کردن آب گرفته تا چرخه‌های شستشو یا زمان، دستگاه همه این کارها را انجام می‌دهد. پس از شستن لباس‌ها، لباسشویی به طور خودکار متوقف می‌شود و شروع به خشک کردن لباس‌ها می‌کند.

 

مصرف آب کمتر:

با توجه به چرخه تمیز کردن مفید و ویژگی بارگیری آب به طور خودکار مطابق با مقدار لباس، لباسشویی اتوماتیک مقدار مورد نیاز آب را برای شستشو تعیین می‌کند. براساس برخی گزارش‌ها، وقتی در حال شستن مقدار کمی لباس در ماشین‌های تمام اتوماتیک هستید، در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند و مبلغ قبض آب شما هم به مراتب کمتر خواهد شد.

 

اندازه جمع‌وجور:

ماشین‌های اتوماتیک دستگاه‌های سبک و جمع‌>جور هستند. به همین دلیل، می‌توانید انتظار داشته باشید که فضای کمتری از آشپزخانه یا محیط شما را اشغال کنند. افرادی که خانه‌های کوچک یا فضای کمتری برای ماشین لباسشویی دارند؛ می‌توانند از مدل‌های اتوماتیک استفاده کنند و مزایای زیاد آن‌ها استفاده کنند. خرید این ماشین‌های لباسشویی باعث می‌شود تا چندین مزیت را همزمان داشته باشید.

 

نیاز به زمان کمتر:

ماشی‌های اتوماتیک در چرخه شستشو و خشک کردن نتایج مفیدی برای شما به ارمغان می‌‌آورند که می‌‌توانید کاملا به آن‌ها اعتماد کنید. می‌توانید مطمئن باشید که این مدل‌ها نسبت به نمونه‌های نیمه اتوماتیک ۳۰ درصد زمان کمتری صرف شستن لباس‌ها شود؛ چون در نمونه‌های نیمه اتوماتیک، شما لباس‌ها را از وان لباسشویی به وان خشک‌کن منتقل می‌کنید. این کار باعث صرف زمان اضافی می‌شود و زحمت بیشتری نیز روی دست شما می‌گذارد. لباسشویی اتوماتیک برای افرادی که زمان زیادی برای شستن لباس ندارند انتخاب خیلی بهتری خواهد بود.

 

تمیز کردن مفید:

هیچکس دوست ندارد لباس‌ها را قبل از قرار دادن در لباسشویی تمیز کند و اگر شما هم همینطور هستید، ماشین‌های اتوماتیک می‌توانند انتخاب بهتری برای شما باشند. در این لباسشویی‌ها فقط کافی است تا محفظه را پر کرده و سپس دستگاه را روشن کنید. خود دستگاه لباس‌ها را تمیز می‌کند؛ لکه‌ها را از بین می‌برد و آن‌ها را به طور کامل شستشو می‌دهد. به همین دلیل، می‌توانید انتظار داشته باشید که لباس‌های شما به خوبی تمیز شوند. بنابراین، لباسشویی اتوماتیک انتخاب مناسب‌تری است و راحتی استفاده را نیز افزایش می‌دهد.

 

ظرفیت مناسب:

شما می‌توانید انواع مختلفی از ظرفیت را برای ماشین لباسشویی اتوماتیک پیدا کنید. این کار باعث می‌شود تا با توجه به نیازهای خود بهترین ظرفیت لباسشویی را انتخاب کنید. مدل‌های با ظرفیت بسیار پایین هم در بازار موجود است که مناسب افرادی خواهد بود که لباس‌ها زیادی برای شستن ندارند.

 

شستشوی خودکار:

پس از روشن شدن ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، دستگاه پر از آب می‌شود و تمام لباس‌ها را می‌شوید. وقتی همه‌چیز تمام شد، آب از محفظه حذف می‌شود و خشک‌کن روشن خواهد شد. با توجه به این مسئله، می‌توانید انتظار کار موثر و مفید را داشته باشید. هیچ مداخله دستی در این بین وجود دارد و تمام کارها به صورت خودکار انجام می‌شوند.

 

معایب ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

با وجود تمام مزایای ماشین لباسشویی اتوماتیک، معایب کم یا ناچیزی دارد که شاید مهم نباشد؛ اما ما در مطلب مزایا و معایب ماشین لباسشویی اتوماتیک باید به آن‌ها اشاره کنیم. در ادامه این موارد را می‌خوانید:

 

مصرف برق:

ماشین لباسشویی اتوماتیک دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها و کنترل‌های هوشمند است. به همین دلیل، معمولا برق بیشتری نسبت به مدل‌های نیمه اتوماتیک مصرف می‌کند و کل مصرف برق در حین شستشو نسبت به ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک بیشتر است.

 

قیمت بالا:

براساس آمار و قیمت‌های بازار، اکثر ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های نیمه اتوماتیک دارند. این قیمت بالا قابل توجیه است؛ اما می‌توان گفت که به مقرون‌به‌صرفه نیست.

 

خرید و قیمت ماشین لباسشویی در گیلان

فروشگاه اینترنتی برادران حبیب زاده به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های پخش لوازم خانگی و دیجیتال با بیش از چهار دهه تجربه، با پایبندی به تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و دیجیتال در استان گیلان ، کشورایران تبدیل شود.میتوانید برای خرید ماشین لباسشویی وارد سایت حبیب زاده شوید و از قیمت آن مطلع شوید،شما لایق بهترین ها هستید.