لوازم خانگی؛بهترین برند های لوازم خانگی

سئو کار
28 تیر 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فروش لوازم خانگی

معرفی بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

این روز ها که بازار لوازم برقی داغ تر از هر زمان دیگری است شاید داشتن اطلاعات درباره برند ها تا حد زیادی به شما در یک خرید سریع کمک کند. شاید بگویید این ها چه ربطی به هم دارند؟ ربطشان زمانی به هم پیدا می کند که بخواهید وسیله ای خریداری کنید. هر برندی در زمینه تولید یکی از لوازم برقی، نام آور است و کیفیت محصولش برای همگان تضمین شده است. شما هم که کلاف جدا بافته نیستید.

چیزی که برای دیگران دارای ویژگی های عالی بوده و توانسته رضایت اکثریت را جلب کند قطعاً ارزش فکر کردن و یا حداقل پرس و جو در باره آن را دارد. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی که دارای نامی آشنا در این باره هستند به علاوه محصولاتی که بیشتر مردم با آن ها می شناسند را برایتان جمع آوری کنیم.

 

بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

در واقع برند های داخلی هر کشور دارای مزیت های بسیاری برای شهروندان آن ایالت به حساب می آیند. از یک طرف از اقتصاد کشور خود حمایت می کنید و زمینه اشتغال زایی را برای هزار جوان بیکار فراهم می نماید. از طرف دیگر خرید محصولات ساخت هم وطنان توانمندمان برای شما ارزان تر تمام می شوند چرا که مالیات ورود به کشور را شامل نمی شوند. همچنین از خدمات پس از فروش نیز برخوردار می شوید. در ثانی زمانی که بعضی محصولات ایرانی هم پای محصولات خارجی هستند چرا پول خود را به جیب بیگانگان بیندازیم.

 

برند اسنوا

اسنوا یکی از برند های خوشنام در بازار رقابت ایران است و محصولاتش به اصل بودن شهرت یافته اند. برند اسنوا تقریباً در تمامی لوازم آشپزخانه، سری از میان سران در آورده است. در ساخت محصولات اسنوا، کیفیت و لعاب کاری محصول حرف اول را می زند.

شاید به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار گرفته باشد. این شرکت داخلی ادعا کرده است که در ساخت محصولاتش از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده که قابلیت رقابت با برند های مطرح جهانی را دارند. استاندارد های بکار گرفته شده شرکت Snowa مطابق با استاندارد های تأیید شده اروپا و آمریکا می باشند.

 

معرفی برند اسنوا

این برند ملی در زمینه تولید محصولاتی نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق ‌گاز، یخچال ‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه ‌ساز فعالیت دارد. قهوه ساز های ساخته شده برند اسنوا نه تنها توکار اند بلکه به آسیاب قهوه نیز مجهزند.

همچنین بی انصافی است که به محصولات فر دار این برند اشاره نکرد. چرا که تکنولوژی هوشمند تمیز شونده خودکار در آن ها پیاده شده است. به این معنی که در پایان فرآیند پخت و پز، دستگاه به صورت اتوماتیک تمیز شده و نیازی به نظافت دستی آن وجود ندارد.

گران ترین محصول اسنوا ساید بای سایدش می باشد که محصولی تک قلمداد می شود. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که محصولات اسنوا از ۲ سال ضمانت و ۸ سال خدمات پس از فروش برخوردارند و بسته به نوع محصول می تواند این مدت تغییر کند. داشتن بیش از ۸۱۸ نمایندگی در سراسر کشور، به حساسیت و مسئولیت پذیری این برند در قبال خدمات پس از فروش محصولاتش در کمترین زمان ممکن اشاره دارد.

 

پارس خزر

دومین برند خوش نام وطنی که توانسته برای خود اسم و رسمی در کند، پارس خزر می باشد. از نیم قرن پیش پارس خزر را به عنوان بزرگترین تولید کننده وسایل برقی کوچک می شناسند. محصولات تولیدی این شرکت شمالی از ابتدا تا سال 1361 با برند پارس توشیبا عرضه می شدند زیرا فعالیت خود را با همکاری شرکت توشیبای ژاپن آغاز کرده بود. از سال 1361 تا الان، محصولاتش تحت عنوان برند پارس خزر و سایا ارائه شده و به دست مشتریان داخلی و خارجی می رسند.

این کمپانی سابقه درخشانی در تولید لوازم خانگی برای خود به ثبت رسانیده چرا که کیفیت و احترام به سلیقه مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. پلو پز های پارس خزر بسیار محبوبند و تقریباً می توان گفت همه با آن خاطره دارند. علاوه بر پلو پز، تقریباً تمام خرده ریزه های برقی یک جهیزیه کامل را می توان در میان محصولات پارس خزر مشاهده نمود.

بنابراین اگر به دنبال یک برند با سابقه و متنوع برای تهیه جهیزیه می گردید حتماً به محصولات پارس خزر نگاهی بیاندازید. نکته دلچسب در خصوص محصولاتی که برچسپ پارس خزر را یدک می کشند این است که تا دو ماه پس از خرید، در صورت بروز مشکل فنی می توانید بدون نگرانی محصول خود را عوض کنید.

برای مشکلات بعد از 2 ماه نیز، پارس خزر تا 25 ماه بعد از تاریخ خرید، خدمات تعمیر رایگان را برای کاربرانش فراهم نموده است. برخی از تولیدات این برند مردمی شامل انواع مدل ماشین لباسشویی، جارو برقی، زود پز، پلو پز، غذا ساز و سرخ کن می باشند که در مقایسه با برند های خارجی دارای قیمت مقطوع تری نیز می باشند.

 

ایکس ویژن

تأسیس برند ایکس ویژن به سال 1385 توسط شرکت مادیران بر می گردد. هدف این برند در ابتدا تولید تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری بود. تلویزیون های ایکس ویژن به دلیل داشتن رزولوشن و کیفیت بالا و قابلیت های هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردارند. ایکس ویژن 10 سال بعد از فعالیت در زمینه لوازم صوتی تصویری، لوازم خانگی را نیز به خط تولید خود اضافه نمود.

 

معرفی برند ایکس ویژن

تولید محصولات با طراحی‌ های به ‌روز دنیا و داشتن تنوع زیاد از نقاط قوت این برند به حساب می آیند. در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش نیز خوب است بدانید که لوازم خانگی ایکس ویژن همگی دارای گارانتی مادیران هستند. لازم به ذکر است که مادیران در زمره بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران قرار دارد.

 

پاکشوما جزء بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

غیر ممکن است که حرف ماشین لباسشویی به میان بیاید و بحث در این مورد به پاکشوما کشیده نشود. چرا که این برند، بیش از 40 سال است که در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارد و جوایز زیادی به دلیل رعایت حقوق مصرف کننده از آن خود کرده است. اولین تولیدات پاکشوما لباسشویی‌ های نیمه ‌اتوماتیک بودند و بعد ها، دامنه تولیداتش را به سایر شاخه های لوازم خانگی وسعت بخشید.

 

معرفی برند پاکشوما

از نقاط قوت این برند می توان به کیفیت بالا و گارانتی طولانی مدت محصولات اشاره نمود. تمامی لباسشویی‌ های اتوماتیک پاکشوما ۲۴ ماه، کمپرسور های کولر های گازی ۶۰ ماه و سایر محصولات این برند تا ۲۴ ماه مشمول خدمات پس از فروش می باشند. به همین دلیل از بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی است.

 

خریدو قیمت لوازم خانگی 

فروشگاه اینترنتی برادران حبیب زاده به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های پخش لوازم خانگی و دیجیتال با بیش از چهار دهه تجربه، با پایبندی به تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و دیجیتال در استان گیلان ، کشورایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت با دنیایی از کالاهای لوازم خانگی ، تلوزیون های هوشمند ، یخچال ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و… رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.