بررسی لباسشویی های شرکت پاکشوما؛ آیا مناسب خرید هستند ؟

مهیار
13 بهمن 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بررسی لباسشویی های شرکت پاکشوما؛ آیا مناسب خرید هستند ؟

فهرست مطالب

بررسی لباسشویی های شرکت پاکشوما؛ آیا مناسب خرید هستند ؟

برند پاکشوما در سال 1354 فعالیت خود را با تولید ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز کرد. این شرکت آن زمان با نام لیدی واش (Lady Wash) فعالیت می کرد و سابقه همکاری با برند سرشناس فیلیپس را در کارنامه خود دارد. برند پاکشوما در طی سالهای اخیر کیفیت لباسشویی های خود را بسیار بالا برده و آنها را به بهترین فناوری روز مجهز کرده است. در سال های اخیر بخاطر تحریم ها، مردم به سمت برند های ایرانی رفتند و از آن طرف برندهای ایرانی تلاش کردند تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند. از همین رو شرکت پاکشوما دست به تولید محصولات متنوع تر زد، از جمله این محصولات: یخچال و فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، کولر گازی
امروز قصد داریم که ماشین لباسشویی شرکت پاکشوما را با هم بررسی کنیم، اگر دوست دارید در مورد این محصولات اطلاعات کسب کنید با ما همراه باشید.


ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما از آنجایی که تجربه بالایی در محصولات شوینده دارد. لباسشویی های آن بسیار با کیفیت است و در بین مردم محبوبیت خاصی دارد. این شرکت تلاش می کند که محصولاتش در کنار کیفیت بالا و فناوری های بروز از قیمت مقرون به صرفه نیز بهره مند باشند.

 

لباسشویی پاکشوما با موتور نسل

 

تمام قطعات به کار رفته در کیفیت ماشین لباسشویی تاثیر دارند، اما مهمترین آن موتور محصول است. پاکشوما در لباسشویی های خود از موتور نسل جدید اینورتر استفاده کرده است. این موتور با نام موتور الکتریکی جریان مستقیم بدون جاروبک (Brushless Direct Current) معروف است که با نام اختصاری BLDC نوشته می شود. این موتور لرزش و صدای محصول را تا حد چشمگیری کاهش می دهد و همچنین در مصرف انرژی بسیار به صرفه عمل می کند. پاکشوما در لباسشویی های خود خروجی های آب سرد و آب گرم را از هم جدا کرده است و با این کار مصرف انرژی را کاهش می دهد.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی بیشتر با موتور BLDC در ماشین لباسشویی

 

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای طراحی استاندار می باشد که زیبایی خاصی به آشپزخانه شما هدیه می دهد. همچنین این محصولات در دو مدل درب از بالا و درب از جلو تولید می شوند. در درب آن از فناوری اکترومگنتیک استفاده شده که باعث محکم بسته شدن آن می شود به همین دلیل دیگر لازم نیست نگران باز ماندن درب ماشین لباسشویی و نشت آب از آن باشید، همچنین با کمک دستگیره ارگونومی آن براحتی می توان درب را باز کرد. پاکشوما با بکار بردن طلق در درب این محصول باعث ایمنی بیشتر و بهینه سازی انرژی شده است.

 

نمایشگر LED به همراه برنامه شستشو

دستگیره برنامه شستشو

در قسمت بالایی این محصول یک نمایشگر LED به همراه یک دستگیره چرخشی قرار گرفته است. با کمک آنها می توانید برنامه های اصلی و کمکی خود را برای شستشوی بهتر و متناسب با البسه خود انتخاب کنید. اکثر مدل ها از برنامه های کمکی مانند تنظیم دمای آب، تنظیم سرعت دور خشک ، تنظیم تاخیر در شستشو بهره مند می باشند. این محصولات دارای برنامه های اصلی شستشو می باشند که تعداد آنها در مدل های مختلف متفاوت است. همچنین مدل های جدید پاکشوما قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارند.

 

حتما بخوانید: آشنایی بیشتر با تمام برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی

 

 

قطعات محصولات پاکشوما

وارد کردن و مونتاژ کردن قطعات یک کار رایج داخل شرکت های ایرانی به حساب می آید. اما شرکت پاکشوما 100 درصد قطعات داخلی را خودش تولید می کند. با این کار هم نظارت کامل بر کیفیت محصولات دارد و هم قدرت پشتیبانی خود را افزایش می دهد. پس شما عزیزان دیگر نیاز نیست نگران خراب شدن محصولات خود باشید.


برای ورود به سایت 365 کالا کلیک کنید